Dezvoltarea web este complicată cat si creare magazin online, in special.

În orice proiect, există o multitudine de aspecte care trebuie luate în considerare, de la experiența utilizatorului până la performanță. Dezvoltarea oricărui site web al unei întreprinderi este un proces complex, pe scară largă, dar un site de magazin online își prezintă propriile provocări. Întrucât utilizatorii vor veni pe site pentru a afla despre cumpărarea și achiziționarea de produse, dezvoltatorii vor dori să facă tot posibilul pentru a face acest proces ușor și intuitiv. Dar, alături de considerentele de utilitate, iată câteva aspecte in procesul de creare magazin online pe care dezvoltatorii vor dori să le ia în considerare în timpul procesului de dezvoltare:

1. Creare Magazin Online Responsabil


Utilizarea dispozitivelor mobile pentru a accesa site-urile web este în continuă creștere, iar vânzările de comerț electronic reprezintă o mare parte a acestui trafic. De fapt, statisticile arată că, până în 2017, peste un sfert din vânzările de eCommerce vor fi efectuate prin intermediul telefonului mobil. Aceasta înseamnă că este incredibil de important să vă asigurați că site-ul dvs. de eCommerce este optimizat pentru mobil, oferind cea mai bună experiență pentru utilizatori, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizează pentru a accesa site-ul dvs.

Implementarea unui Design Responsabil pentru a face un site accesibil și ușor de utilizat pe fiecare dispozitiv este important pentru succesul unui site de eCommerce. WordPress CMS este un instrument deosebit de puternic pentru site-urile de eCommerce, iar eCommerce WordPress este conceput pentru a implementa automat designul receptiv. Alte platforme CMS pot utiliza un design receptiv, dar necesită o configurație suplimentară. Dar, indiferent de platforma pe care o utilizați, va trebui să fiți sigur că păstrați mintea utilizatorilor în minte pentru fiecare aspect al site-ului, de la navigația de bază la checkout și plată, deoarece acest grup tot mai mare de utilizatori nu poate fi ignorat.

Site-ul dvs. de eCommerce este optimizat pentru mobil? Solicitati audit acum!


2. Asistență plăți pentru clienți

 

Companiile cu site-uri de eCommerce vor dori adesea să ceară utilizatorilor să creeze un cont pentru a face o achiziție, deoarece acest lucru permite o comunicare ulterioară care încurajează vânzările viitoare, precum și urmărirea informațiilor demografice ale clienților pentru a analiza vânzările. Cu toate acestea, este important să rețineți că nu toată lumea dorește să treacă prin procesul de creare a unui cont pentru a cumpăra un produs. Clienții vechi vor dori să se înregistreze și să obțină beneficiile unui cont, cum ar fi salvarea informațiilor pentru achiziții viitoare și primirea de notificări despre viitoarele vânzări, dar este încă o idee bună să oferiți o opțiune pentru persoanele care doresc să facă o singură dată, comandă temporală.
Sfat Pro: deoarece veți dori în continuare să încurajați utilizatorii să creeze un cont, puteți încerca să proiectați procesul de cumpărare pentru a permite utilizatorilor să finalizeze o verificare a clienților și, după finalizare, să le permită să creeze un cont folosind informațiile tocmai au intrat.


3. Căutarea pe site este importantă

 

Statisticile arată că 30% dintre vizitatorii site-urilor eCommerce utilizează căutarea pentru a găsi produsele pe care le caută, deci este important să vă asigurați că funcția de căutare este disponibilă și ușor de utilizat. În plus, este o idee bună să utilizați funcții precum autocompletarea pentru a ajuta utilizatorii să găsească produse sau articole populare legate de căutările lor.

Căutarea facială este o altă modalitate importantă de a ajuta utilizatorii să găsească produse. Această funcție le permite să-și restrângă căutarea într-o varietate de moduri, inclusiv prin departament, mărime, gama de prețuri, producător etc. Furnizarea acestei funcționalități le oferă utilizatorilor mai multă putere de a găsi ceea ce au nevoie, permițându-le să limiteze căutările la exact ceea ce sunt caut.


Sfat Pro: Pentru a vă asigura că rezultatele căutării returnează cele mai bune rezultate, asigurați-vă că informațiile despre produs sunt bine definite și bine organizate, ceea ce va permite o căutare fatetică și rezultate mai bune ale căutării în general.